gioconda: (Nephthys)
[personal profile] gioconda
Фєєричний муділка смілодон, кажуть, знов кинув лайна у вентилятор, і купа таких самих мудаків йому підспівує. Це чмо не розуміє, що цю війну він програє ще до її початку, ггг.

Одержимість владою лікується, в особливо тяжких випадках допомагає KCN. Жодна сволота не зазіхне на МОЄ право зробити з своїм тілом те, що Я вважатиму за потрібне. Жодна сволота не примусить робити мене те, чого я не хочу. Всяка сволота, яка вважатиме, що її право на МОЄ тіло є вищим за моє - буде дуже мертвим падлом.

Date: 2008-02-21 10:28 am (UTC)
From: [identity profile] henyk.livejournal.com
Пацієнт
спермотоксикозний
відомий. Уваги не вартий.

Date: 2008-02-21 10:32 am (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
поцієнт верзе хуйню в щенячому віці. що ж то росте, питаєцця, при потуранні батька-горілчаного-королька?

Date: 2008-02-21 10:35 am (UTC)
From: [identity profile] henyk.livejournal.com
"Те" й росте. Харчується зворотньою агресією. "Лишися того ровера!" ©

Date: 2008-02-21 10:29 am (UTC)
From: [identity profile] kosmacz.livejournal.com
То він в софізмах, мабуть, вправляється.

Date: 2008-02-21 10:33 am (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
у пристойному товаристві кандєлябром пиздять і за менше.

Date: 2008-02-21 10:42 am (UTC)
From: [identity profile] kosmacz.livejournal.com
Щось поперло мене на софізми:
1. Ті, з ким ми спілкуємось є товариством. 2. У пристойному товаристві не може бути непристойного товариства (чи-то просто, чи канделябрами перебили)) 3. Нон_смілодон є непристойним товариством. Ergo: ми теж є непристойним товариством і не можемо упиздити його канделябром.
(все... більше не буду з ранку в ванній Раблє читати)

Date: 2008-02-21 10:44 am (UTC)
From: [identity profile] kosmacz.livejournal.com
А взагалі згоден: держава для мене, не я для держави.

Date: 2008-02-21 10:36 am (UTC)
From: [identity profile] kosmacz.livejournal.com
О, і мене "осінило" на софізм): "1. Дитина є частиною мого тіла. 2. Держава вимагає, щоб я віддала цю частину (дитину) їй. Ergo: Держава може вимагати від мене будь яку частину тіла."
Гггг) Не дарма я на філософському факультеті вчився)

Date: 2008-02-21 11:12 am (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
якщо серйозно, то там саме про супремат держави і йдеться. Не держава для людей, а люди для держави.

Date: 2008-02-21 11:26 am (UTC)
From: [identity profile] kosmacz.livejournal.com
Хтось таки щось наплутав, коли читав про патріотизм у тих давніх римлян чи греків.
Хтось з тих самих давніх греків - вже й не згадаю хто - казав про причини перемоги над персами щось на зразок: ми перемагаємо, бо кожен з нас захищає свою свободу; а персів перемагають, бо вони захищають свободу царя (недокладна цитата).

Date: 2008-02-21 12:45 pm (UTC)
From: [identity profile] chestnut-ah.livejournal.com
Власне, мова має йти лише про те, що вбивати дітей не можна навіть їхнім матерям. Всякі аргументи про те, що тіпо поки воно не може дити окремо від материнського тіла -- повна фігня. Бо новонароджене немовля теж не може жити саме. І однорічна і дворічна дитина теж сама жити не може, її треба годувати, соплі-какашки витирати. За логікою прихильників абортів жінці треба давати можливість вбивати й таких дітей, бо ці самі соплі-какашки заважають їй вільно розвиватися та сягати зоряних вершин ґендерного рівноправ"я (чи вищості -- я не впевнений, що саме відстоюють феміністи). Та й старих-немічних чи інвалідів-розумово неповноцінних за абсолютьно тою ж логікою треба дозволити винищувати, щоб не заважали. (Всьо то вже було...)

Date: 2008-02-21 01:10 pm (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
скажіть, а чому саме на жінку ви тут поклали обов’язок "витирати соплі-какашки"? чи в нас вже настала доба партеногенезу?
і чому це "повна фігня"? новонароджене маля цілком може жити без матері - з батьком, дідом, в дитбудинку і т.д.
я кажу про те, що "права" ембріона не можна ставити вище від права жінки. І на цій позиції я стоятиму до скону. Ніхто не має права примушувати жінку народжувати.

Date: 2008-02-21 01:27 pm (UTC)
From: [identity profile] chestnut-ah.livejournal.com
Вибачте, де саме в мене Ви побачили, що я покладаю обов"язок доглядати за дитиною виключно на жінку?

До речі, дуже характерне свідоме вживання терміну "ембріон" для підкреслення "не-людськості" людей, вбивство яких захищаєш. Теж вже було. "Унтерменші", "расово неповноцінні".

"Ніхто не має права примушувати жінку народжувати" -- а примушувати доглядати за дітьми чи за старими батьками право має?

Date: 2008-02-21 01:33 pm (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
ви в своєму коментарі в контексті "витирання" згадували виключно жінку, ще й посміялись над прагненнями досягти гендерного рівноправ’я. Красно дякую. Між іншим, я - феміністка.

Я і вважаю, що ембріон - не людина. Принаймні перші три місяці свого існування.

Ні, не має. А до чого тут старі батьки?

Date: 2008-02-21 01:50 pm (UTC)
From: [identity profile] chestnut-ah.livejournal.com
"посміялись над прагненнями досягти гендерного рівноправ’я"

Скоріше зіронізував над примітивним його розумінням

"Красно дякую. Між іншим, я - феміністка"

Дуже прошу. З будь-ким може статися.

"Принаймні перші три місяці свого існування"

Ну що ж, це вже важлива поступка. А аборти після 12 тижнів терміну Ви теж не підтримуєте?

"Ні, не має. А до чого тут старі батьки?"

До того, що людина (в тому числі й жінка) не може "жити в суспільстві й бути вільною від суспільства" (С), як би то їй ни хотілося. Є певні борги, які треба віддавати суспільству, і забезпечення подальшого існування цього самого суспільства (через підтримання зв"язку між поколіннями та забезпечення їхньої зміни) є чи не найважливішим таким боргом

Date: 2008-02-21 02:00 pm (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
Мені не подобається ваш тон у місці "будь-з ким може статися". Здається, ви хочете мене образити, але чомусь вирішили обійтись натяком. Не бійтесь, кажіть прямо.

Після 12 тижнів - не підтримую, але заборони ніколи не вимагатиму.

Я не вважаю це (і будь-яке інше) суспільство гідним подальшого існування. Це саме суспільство достатньо жорстоко колись зі мною обійшлося, щоб я йому ще щось була винна. Якщо я вирішу комусь допомогти - це буде виявом моєї доброї волі, або відплатою за добро, але ніякий "борг" не змусить мене ні до яких дій.

Date: 2008-02-21 02:19 pm (UTC)
From: [identity profile] chestnut-ah.livejournal.com
"Здається, ви хочете мене образити, але чомусь вирішили обійтись натяком. Не бійтесь, кажіть прямо."

Ні, образити я Вас не хочу. Я вважаю, що люди стають феміністами з цілком щирого бажання покращити цей світ, їхні мотиви гідні найвищої похвали, але обрана їми ідеолоґія коренево хибна і веде до великої шкоди в суспільстві, якщо її доґматично дотримуються да прагнуть досягти заявленого ідеалу будь що ("Хай пропаде світ, але закон хай візьме гору" (С))

Те ж саме можна сказати про тих, хто стає на ліві, соціалістичні позиції, чи про інших борців із "старим авторитарним/патріархальним суспільством". Мотиви їхні найщиріші, але сліпо дотримуючись ідеалу, вони не помічають, як руйнують суспільство, яке дозволило їм набути ці ідеали -- і спокійно їх сповідувати -- в першу чергу.

Жаль, що часто саме чесні, ідеалістичні, розумні люди стають на такий хибний шлях. Що цікаво -- Україна могла б навчитися у Заходу, де через все це вже проходили, і шкоду від розгулу подібних ідей видно неозброєним оком на протязі кількох десятиліть (правда, модні в українських неофітів західні ідеологи фемінізму чи інших модних течій цієї шкоди не визнають, або, стиснувши зуби, цідять, що це ціна, яку варто заплатити за знищення "патріархального суспільства")

Date: 2008-02-21 02:28 pm (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
А вам не спадає на думку, що це просто ви не дуже добре обізнані з тим, чого, власне, добивається фемінізм? Чи може ви вважаєте, що дискримінація за статевою ознакою (не тільки жінок, до речі) - правильна річ? Чи що сексуальні домагання - "несерйозна" проблема? Чи що в нас нема проблем з працевлаштуванням молодих жінок, коли, наприклад, працівник "ейчару" в своєму блозі відверто пише, що візьме на роботу тільки чоловіка, бо жінка "може завагітніти"? Чи може ви вважаєте, що жінки вже отримали всі права і тепер "можуть вертатись на кухню варити борщ"?
Я фігею з вашого коментаря, якщо чесно, бо ви так сміливо порівнюєте наше і "їхнє" суспільство, начебто ми маємо цілком однаковий рівень розвитку. Може ви просто не тут живете, а?

Date: 2008-02-21 02:38 pm (UTC)
From: [identity profile] chestnut-ah.livejournal.com
Я справді живу "не тут", саме тому й порівнюю наше і "їхнє" суспільства -- бо не хочу, щоб наше суспільство набивало собі ті самі ґулі.

Date: 2008-02-21 02:41 pm (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
і які саме гулі нашому суспільству не варто набивати? =)))

Date: 2008-02-21 04:51 pm (UTC)
From: [identity profile] chestnut-ah.livejournal.com
Наприклад, всіляко сприяти знищенню інститута сім"ї (вистачає того, що сім"я й так знаходиться під тиском з боку економічних умов)

Date: 2008-02-21 06:13 pm (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
гм. для початку непогано було б знати:
чи справді йому щось загрожує;
чи дійсно інститут сім’ї аж настільки корисний;
чому ви вважаєте, що це - набита кимось гуля (а може якраз навпаки) -
запитань море. Мені, наприклад, його існування не паралельне тільки через відповідні закони, але шлюб - це приватна справа двох, бути йому чи ні.

Date: 2008-02-21 02:01 pm (UTC)
From: [identity profile] kosmacz.livejournal.com
Аргументи є й на користь одного, й на користь другого - та то все марна справа.
Що до абортів - думаю, що будь яка вагітна жінка здатна краще вирішити це питання, ніж десяток юристів.
Що до старих-немічних-інвалідів-розумово неповноцінних - з точки зору приватної особи думаю що то (як і аборти) справа моралі а не закону; а з точки зору платника податків - на те я їх і плачу, щоб, скажім, держава забезпечила моїй мамці-алкоголічці пристойне існування та/чи можливість купувати горілку без витрат мого часу і моїх грошей.

Date: 2008-02-21 02:11 pm (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
Як же ж можна довіритись жінці? Гггг.

Date: 2008-02-21 02:15 pm (UTC)
From: [identity profile] kosmacz.livejournal.com
Та я, пані, й довіритись годен; аби-сь з вами, кобітами, клопоту не мати)))

offtopic

Date: 2008-02-21 11:24 am (UTC)
From: [identity profile] dgri.livejournal.com
Теж тіпа про використання тіла без згоди
http://banderivka.livejournal.com/222814.html

Image

Re: offtopic

Date: 2008-02-21 11:43 am (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
ааааа, пєар! =))))

Date: 2008-02-21 01:07 pm (UTC)
From: [identity profile] gromovytsa.livejournal.com
Та в того товаріща психоз через край перехлюпує - по стилістичних конструкціях видно. Або від спермотоксикозу, або з народження такий...

Date: 2008-02-21 01:12 pm (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
а які конструкції - суцільний залізобетон. =)

Date: 2008-02-21 06:02 pm (UTC)
From: [identity profile] amazonen.livejournal.com
меня здалося, що воно якесь теє... на весь мозок.
а ще, кажуть, мадам Богатирьова лобіює ідею офіційної заборони абортів...

Date: 2008-02-21 06:05 pm (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
що, справді? треба поцікавитися цим. Ще не вистачало, щоб бюрократичні роботи щось патякали з цього приводу.

Date: 2008-02-21 06:45 pm (UTC)
From: [identity profile] amazonen.livejournal.com
не впевнена на всі 100, але ось
http://yakuska.livejournal.com/7393.html?nc=4

Date: 2008-02-21 07:12 pm (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
хочеться довго й брудно лаятись.
тільки масові розстріли.

Date: 2008-02-21 07:38 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
ох нічого ж собі...

Date: 2008-02-21 07:45 pm (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
це ще 2006 рік, але щось мені підказує, що могло нічого й не змінитися.

Date: 2008-02-21 07:53 pm (UTC)
From: [identity profile] maryxmas.livejournal.com
там, чи то в Гузя, чи то в Смілодонка згадувалося, що треба було, щоб гінеколог очолила РНБУ, щоб почалися розмови про заборону абортів.

Date: 2008-03-09 02:50 pm (UTC)
From: [identity profile] none-smilodon.livejournal.com
дєвочка ти в рот бєрєшь?

Date: 2008-03-11 07:44 am (UTC)
From: [identity profile] gioconda.livejournal.com
своє гівно йди розкидай деінде, пацавата потворко. =)

Profile

gioconda: (Default)
gioconda

March 2014

S M T W T F S
       1
23456 78
910 1112131415
16171819 20 2122
23242526272829
3031     

Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 31st, 2025 07:59 pm
Powered by Dreamwidth Studios